Subscribe:

środa, 23 października 2013

Akademia Zarabiania W internecie - oszustwo? Moja opinia, recenzja. / Metoda Abramowicza

Jako, że jestem wielkim fanem zarabiania przy komputerze lub jak kto woli - w internecie, żadne szkolenie, o którym jest głośno w sieci mnie nie ominie. Musiałem sprawdzić dokładnie czy Akademia Zarabiania W Internecie to kolejna ściema i oszustwo, czy też nie. Oferta jest bardzo zachęcająco napisana, bardzo przekonywująca, ale często czytałem bardzo dobre oferty, gdzie produkt nie zdawał egzaminu. Chciałem zobaczyć czy Akademia Zarabiania W Internecie to następna ściema, właściwie tego się spodziewałem, ale..

.. w przypadku Akademii Zarabiania W Internecie było całkiem inaczej. Po wpłaceniu pieniędzy, kilkudziesięciu minutach autorka, Pani Katarzyna Tkarluk wysłała mi link do pobrania Akademii. Swoją drogą podziwiam poświęcenie Pani Katarzyny - dla każdego klienta wysyła produkt ręcznie, zwracając się z imienia i nazwiska. To wymaga naprawdę wiele pracy.. Od samego początku widać profesjonalizm, dobry zwiastun już na samym początku. Póki co wszystko wskazywało na to, że Akademia Zarabiania W Internecie to żadne oszustwo czy ściema.

Szkolenie zajmujące 296 mb było kolejnym zaskoczeniem, myślałem, że kupiłem krótki e-book o zarabianiu w internecie, a w tym przypadku było całkowicie odwrotnie. Opinie w internecie więc były prawdziwe co do objętości szkolenia.


Po rozpakowaniu pliku Akademii Zarabiania w internecie, uśmiechnąłem się z wrażenia. Zobaczyłem kilkadziesiąt filmików video podzielonych na kilka modułów, oraz dużo dokumentów tekstowych.
Pierwszy raz widziałem tak ogromną ilość materiałów w tak okazyjnej cenie, jak sobie policzyłem ile trwają łącznie nagrania video, to zajmują ok. 5 godzin. Imponujące,szokujące, zaskakujące... mógłbym tak długo :). Kilkadziesiąt stron dokumentów tekstowych są uzupełnieniem nagrań video. To co nie zostało powiedziane w video, zostało uzupełnione w tekście. Świetna sprawa, bo niektóre sprawy, lepiej przeczytać przeanalizować, inne z kolei duże lepiej zobaczyć w formie video. Forma i zawartość szkolenia to naprawdę emenement na polskim rynku. W mojej opinii Akademia Zarabiania W Internecie powinna kosztować 2000zł, a może nawet więcej... Szacunek dla Pani Tkarluk.

Akademia Zarabiania W Internecie reklamuje się jako szkolenie dla osób początkujących, nawet dla takich, które nie miały żadnego kontaktu z komputerami oraz internetem. Szczerze nie uwierzyłem w to, bo wszędzie tak pisali, i zawsze kończyło się na obietnicy, ale tutaj kolejne zaskoczenie, rzeczywiście jest tak wszystko wytłumaczone, że nie sposób się pomylić w czymkolwiek. Nawet jeżeli umiesz tylko przeglądać portale informacyjne to Akademia Zarabiania nauczy Cię jak zarabiać. Bez problemu.

Dodatkowy plus dla Akademii Zarabiania W internecie. Uważam siebie za osobę, która ma bardzo dużą wiedzę na temat zarabiania w internecie i nie sądziłem, że czegoś nowego nauczę się z tego szkolenie..i znowu następne zaskoczenie! Są też nagrania video z bardziej zaawansowaną wiedzą, która pomaga zacząć zarabiać szokujące pieniądze. Liczy pokazane przez Panią Katarzynę Tkarluk naprawdę szokują.

Screeny Folderów pokażą idealnie ile tego jest, bo nie sposób, aż tego opisać, po prostu za dużo.
Strategia Synergii to moduł ekstra bonusowy, który położył mnie na łopatki najbardziej. Moje zarobki wystrzeliły w górę, bardzo prosta strategia, ale niesamowicie skuteczne.

Według mnie ten jeden moduł ekstra bonusowy jest warty kilka razy więcej niż całe szkolenie, ale to lepiej dla nas, ponieważ możemy kupić za 97 zł wiedzę, która pozwoli spokojnie zarabiać ponad 10 000 zł z internetu.

Zobacz zdjęcia folderów i przekonaj się jak ogromnym oraz skutecznym sposobem na zarabianie pieniędzy w internecie jest Akademia Zarabiania W Internecie.

Osobiście sądzę, że Akademia Zarabiania W Internecie może być lekiem na kryzys. Dzieki niej wielu Polaków zacznie zarabiac godne pieniądze. Jak to nazwać? Ot, taki środkowy palec dla rządu i mediów. One chcą upadku społeczeństwa, a społeczeństwo znajdzie sobie alternatywne źródło dochodu. Już znalazło.






Z czystym sumieniem mogę w pełni polecić Akademię Zarabiania W Internecie, póki co jest to najlepsze szkolenie o zarabianiu w internecie na rynku w tak atrakcyjnej cenie. W internecie pojawiają się opinie i recenzje na temat Akademii Zarabiania W Internecie, to aż dziwne, że tyle osób wypowiada się na temat tego szkolenia, wszyscy pozytywnie, ale lepiej sam sprawdź czy to nie jest oszustwo czy ściema :)








38 komentarze:

adamski pisze...

ciekawe. musze chyba zastanowić się nad kupnem

Anonimowy pisze...

też kujpilam . potwierdzam jest super. 2200 w miesiac

Anonimowy pisze...

polecam

Anonimowy pisze...

Zastanawiam się nad kupnem Akademii, mam obawy...czy to działa i czy naprawde daje możliwość zarobku...jestem w potrzebie??

lejak pisze...

działa

Unknown pisze...

Aby jeden się wzbogacił- ktoś musi zbiednieć :) zbiednieje na pewno kupujący hehehe

Anonimowy pisze...

Dajcie spokoj, naciaganie

olo pisze...

bez wątpienia Abramowicz zarabia na tych wszystkich naiwniakach

Anonimowy pisze...

a wiecie coś o akademii abramowicza ? a co chodzi w tej akademii abramowicza ? jakie są wasze opinie ?

art pisze...

metoda abramowicza, słabo to wygląda

fejk pisze...

Adam Abramowicz. to fejk

Anonimowy pisze...

Jedna wielka ściema

Anonimowy pisze...

Prawda jest taka ze jak się niema smykalki do interesów to nawet najlepsze szkolenia nie przyniosą upragnionej kasy:) Abramowicz heheheee I gruszki na wie....

Anonimowy pisze...

Rejestrowałem się na kilku stronach z ofertami pracy. Za każdym razem po kilku sekundach otsekundach potwierdzenie z moim imieniem i nazwiskiem. Podobnie było z przesyłanych ofertami i potwierdzeniami o złożeniu aplikacji. Widać że i tam Panie Kasie pracują z wieeeelkim poświęceniem. Pozdrawiam:)

Anonimowy pisze...

dobra metoda polecam

Anonimowy pisze...

jak trzeba coś płacić z góry tzn. że to jest blew,
albo niech Ktoś spróbuje mnie przekonać że NIE.

Anonimowy pisze...

Chciałem też spróbować jak do mnie zadzwonili to powiedzieli ze musze mieć wkład własny 3000 a jak powiedziałem że nie mam na dzień dzisiejszy to mi podziękowali i się rozłączyli aa jeszcze że jak będę posiadał taką kwotę to mam zadzwonić

Unknown pisze...

Natknąłem się na tą Akademię Abramowicza ale jakoś mam obiekcje czy warto podawać swoje dane. Czy ta akademia jest naprawdę warta uwagi, czy lepiej nie podawać swojej tożsamości?

Anonimowy pisze...

oszustwo

Anonimowy pisze...

to oszust takich powinno sie ustawiać pod ścianą

Anonimowy pisze...

to oszust takich powinno sie ustawiać pod ścianą

ciertus pisze...

sciema zapisałem sie lipa

Sławomir Majak pisze...

kiedy zarabiam to sie wiedzą niedziele im wiecej bydła mi sie wpierdoli w mój interes tym zarobki mam niższe

Marcin pisze...

Nigdy nie sprawdzałem akurat tej Akademii ale z tego co nieraz od ludzi słyszałem wszystkie te cudowne metody zarabiania w internecie w ten sposób to jedna wielka ściema i zarabianie na naiwnych i najczęściej biednych ludziach którzy chcą się odbić od dna

Anonimowy pisze...

więc co się niby robi ze same pieniążki wpadają??

Ghost pisze...

Przecież ten wpis jest tylko po to, by przekonać ludzi do zakupu, zrobić sztuczną otoczkę, jaki to wspaniały i cudowny sposób, a tak naprawdę to zwykła drabina finansowa.

wertyk pisze...

bzdura...

Anonimowy pisze...

Tak sam z siebie chce sie podzielić wiedzą? Filantrop

Anonimowy pisze...

Jeszcze jedna totalna ściema dla naiwniaków ;0(

Anonimowy pisze...

Wszyscy pisza i sie chwala ile to zarobili nie wspominając nic ile zainwestowali. Jeżeli ci wszyscy doradcy biorą prowizję z góry i niezaleznie czy klient zarobił czy nie, to ja mam w czterech literach takie doradztwo. Prowizja powinna byc uzalezniona od profesjonalnego doradztwa. Klient zarobił to i doradca zarobił. Klient stracił to doradca bez prowizji. Reszta to naciaganie klienta

Cześć pisze...

Naciągacze

Cześć pisze...

Naciągacze

palmer1952 pisze...

Sciema!!!A jakim cudem jestem już zalogowany???

Anonimowy pisze...

Dajcie spokój szkoda czasu to naciągacze i bardzo dbają o to by opinie na ich temat były pozytywne

LordZergadis pisze...

Czyli 1 wielka sciema? Szkoda ze nie pokażą jakiś kwitków, albo na żywo bym się chętnie z nimi spotkał.

Anonimowy pisze...

ciekawe ze to wszystkie anonimowe wpisy

Anonimowy pisze...

Teraz nazywa się akademia Wagnera

Anonimowy pisze...

Ściema http://www.eopcje.pl/2016/04/metoda-wagnera-kolejna-pseudo-metoda/

Prześlij komentarz